
Spaarne Gasthuis inkoop
Spaarne Gasthuis Portfolio Management
Implementatie van portfolio management software voor de afdeling Inkoop van het Spaarne Gasthuis, gericht op het optimaliseren van inkoopprocessen en het verbeteren van strategisch overzicht en besluitvorming.








Implementatie Spaarne gasthuis
Implementatie Spaarne gasthuis
Implementatie Spaarne gasthuis
Na het uitvoeren van eerste oriëntatie gesprekken hebben we een voorstel uitgewerkt. Vervolgens zijn we gestart met het inrichten van onze portfolio management software. Na het inrichten van tabellen noodzakelijk voor registeren inkoopkalender en inkoopprojecten hebben we voor portfoliomanager inkoop en inkopers een dashboard, standaardrapportage en een voortgangsrapportage ingericht voor monitoring van de projecten portfolio van afdeling inkoop.
Na het uitvoeren van eerste oriëntatie gesprekken hebben we een voorstel uitgewerkt. Vervolgens zijn we gestart met het inrichten van onze portfolio management software. Na het inrichten van tabellen noodzakelijk voor registeren inkoopkalender en inkoopprojecten hebben we voor portfoliomanager inkoop en inkopers een dashboard, standaardrapportage en een voortgangsrapportage ingericht voor monitoring van de projecten portfolio van afdeling inkoop.
Na het uitvoeren van eerste oriëntatie gesprekken hebben we een voorstel uitgewerkt. Vervolgens zijn we gestart met het inrichten van onze portfolio management software. Na het inrichten van tabellen noodzakelijk voor registeren inkoopkalender en inkoopprojecten hebben we voor portfoliomanager inkoop en inkopers een dashboard, standaardrapportage en een voortgangsrapportage ingericht voor monitoring van de projecten portfolio van afdeling inkoop.
Hoe software implementatie heeft geholpen
Hoe software implementatie heeft geholpen
Hoe software implementatie heeft geholpen
Dankzij de implementatie van onze software, kennis en ervaring is voor de afdeling inkoop de eerste basis gelegd voor registratie van inkoopkalender en inkoopprojecten in een database. Naast registreren is het ook mogelijk geworden een dashboard in te richten voor monitoring voortgang. Meer weten hoe we voor inkoop een dashboard hebben gerealiseerd. Neem contact met ons op.
Dankzij de implementatie van onze software, kennis en ervaring is voor de afdeling inkoop de eerste basis gelegd voor registratie van inkoopkalender en inkoopprojecten in een database. Naast registreren is het ook mogelijk geworden een dashboard in te richten voor monitoring voortgang. Meer weten hoe we voor inkoop een dashboard hebben gerealiseerd. Neem contact met ons op.
Dankzij de implementatie van onze software, kennis en ervaring is voor de afdeling inkoop de eerste basis gelegd voor registratie van inkoopkalender en inkoopprojecten in een database. Naast registreren is het ook mogelijk geworden een dashboard in te richten voor monitoring voortgang. Meer weten hoe we voor inkoop een dashboard hebben gerealiseerd. Neem contact met ons op.







