
Radboudumc Nijmegen Bouwzaken
Software-implementatie voor Radboudumc Bouwzaken, gericht op het stroomlijnen van bouwgerelateerde processen en het optimaliseren van vastgoedbeheer binnen een innovatieve zorgomgeving.








Implementatie Radboudumc bouwzaken
Implementatie Radboudumc bouwzaken
Implementatie Radboudumc bouwzaken
Voor de software implementatie Radboudumc Bouwzaken onze eerste implementatie bij het Radboudumc moesten we allereerst voldoen aan alle security strenge eisen. Vervolgens zijn we gestart met het opzetten van veilige VPN verbinding ten behoeve van de koppelingen met het Radboudumc datawarehouse voor dagelijks actuele financiële informatie en praktische rapportages. Na grondige data-analyse teneinde juistheid en volledigheid vast te stellen van projectdetails uit Oracle hebben we de basistabellen en gewenste managementrapportages ingericht en live gezet. Kortom een interessant ontwikkeltraject van enkele jaren waar we namelijk samen met Radboudumc bouwzaken, projectcontrollers en IT interessante functionaliteiten hebben ontwikkeld voor borgen van complexe project portfolio vraagstukken binnen een groot academisch ziekenhuis. Meer weten over hoe we complexe software vraagstukken implementeren neem contact met ons op!
Voor de software implementatie Radboudumc Bouwzaken onze eerste implementatie bij het Radboudumc moesten we allereerst voldoen aan alle security strenge eisen. Vervolgens zijn we gestart met het opzetten van veilige VPN verbinding ten behoeve van de koppelingen met het Radboudumc datawarehouse voor dagelijks actuele financiële informatie en praktische rapportages. Na grondige data-analyse teneinde juistheid en volledigheid vast te stellen van projectdetails uit Oracle hebben we de basistabellen en gewenste managementrapportages ingericht en live gezet. Kortom een interessant ontwikkeltraject van enkele jaren waar we namelijk samen met Radboudumc bouwzaken, projectcontrollers en IT interessante functionaliteiten hebben ontwikkeld voor borgen van complexe project portfolio vraagstukken binnen een groot academisch ziekenhuis. Meer weten over hoe we complexe software vraagstukken implementeren neem contact met ons op!
Voor de software implementatie Radboudumc Bouwzaken onze eerste implementatie bij het Radboudumc moesten we allereerst voldoen aan alle security strenge eisen. Vervolgens zijn we gestart met het opzetten van veilige VPN verbinding ten behoeve van de koppelingen met het Radboudumc datawarehouse voor dagelijks actuele financiële informatie en praktische rapportages. Na grondige data-analyse teneinde juistheid en volledigheid vast te stellen van projectdetails uit Oracle hebben we de basistabellen en gewenste managementrapportages ingericht en live gezet. Kortom een interessant ontwikkeltraject van enkele jaren waar we namelijk samen met Radboudumc bouwzaken, projectcontrollers en IT interessante functionaliteiten hebben ontwikkeld voor borgen van complexe project portfolio vraagstukken binnen een groot academisch ziekenhuis. Meer weten over hoe we complexe software vraagstukken implementeren neem contact met ons op!
Hoe software implementatie heeft geholpen
Hoe software implementatie heeft geholpen
Hoe software implementatie heeft geholpen
Dankzij de actuele financiële informatie zoals budgetten, orders, facturen en ruime rapportage mogelijkheden kunnen projectmanagers en directie uiteindelijk efficiënt en effectief sturen op projecten portfolio. Bovendien werden de handmatige en bewerkelijke Excel spreadsheets om projectresultaten en voortgang te rapporteren overbodig. Wat veel tijdsbesparing voor de projectleiders opleverde. Uiteindelijk is het mogelijk geworden met PPM software en kennis van DomusSoft om alle project gerelateerde informatie direct binnen dezelfde applicatie functioneel beschikbaar te hebben. Een grote stap naar het verbeter van werkprocessen op de afdeling met het doel meer inzicht, control en sturing van de omvangrijke en complexe projecten portfolio.
Dankzij de actuele financiële informatie zoals budgetten, orders, facturen en ruime rapportage mogelijkheden kunnen projectmanagers en directie uiteindelijk efficiënt en effectief sturen op projecten portfolio. Bovendien werden de handmatige en bewerkelijke Excel spreadsheets om projectresultaten en voortgang te rapporteren overbodig. Wat veel tijdsbesparing voor de projectleiders opleverde. Uiteindelijk is het mogelijk geworden met PPM software en kennis van DomusSoft om alle project gerelateerde informatie direct binnen dezelfde applicatie functioneel beschikbaar te hebben. Een grote stap naar het verbeter van werkprocessen op de afdeling met het doel meer inzicht, control en sturing van de omvangrijke en complexe projecten portfolio.
Dankzij de actuele financiële informatie zoals budgetten, orders, facturen en ruime rapportage mogelijkheden kunnen projectmanagers en directie uiteindelijk efficiënt en effectief sturen op projecten portfolio. Bovendien werden de handmatige en bewerkelijke Excel spreadsheets om projectresultaten en voortgang te rapporteren overbodig. Wat veel tijdsbesparing voor de projectleiders opleverde. Uiteindelijk is het mogelijk geworden met PPM software en kennis van DomusSoft om alle project gerelateerde informatie direct binnen dezelfde applicatie functioneel beschikbaar te hebben. Een grote stap naar het verbeter van werkprocessen op de afdeling met het doel meer inzicht, control en sturing van de omvangrijke en complexe projecten portfolio.
















De klant aan het woord
De klant aan het woord
De klant aan het woord
"Onze samenwerking ervaren we als zeer prettig. We hebben een langere periode veel functionaliteit samen ontwikkeld. DomusSoft heeft een praktische en overzichtelijke applicatie ontwikkeld en is voor ons van toegevoegde waarde bij inzicht in financiële ontwikkeling en sturing. De ontwikkeling en implementatie van de PPM software geeft ons nu veel meer grip, control en gemak."
"Onze samenwerking ervaren we als zeer prettig. We hebben een langere periode veel functionaliteit samen ontwikkeld. DomusSoft heeft een praktische en overzichtelijke applicatie ontwikkeld en is voor ons van toegevoegde waarde bij inzicht in financiële ontwikkeling en sturing. De ontwikkeling en implementatie van de PPM software geeft ons nu veel meer grip, control en gemak."
"Onze samenwerking ervaren we als zeer prettig. We hebben een langere periode veel functionaliteit samen ontwikkeld. DomusSoft heeft een praktische en overzichtelijke applicatie ontwikkeld en is voor ons van toegevoegde waarde bij inzicht in financiële ontwikkeling en sturing. De ontwikkeling en implementatie van de PPM software geeft ons nu veel meer grip, control en gemak."